Így jártam apátokkal

Így jártam apátokkal-nem rövid története annak, hogyan találom meg életem párját. Előre leszögezem, egyelőre mindennek esélye igen csekély.

Archívum

Friss topikok

Címkék

Unalom

2012.06.16. 16:24

szerző: Carla Sefković

Nem lesz jövőre órája, abból a tárgyból persze ő lesz a szemináriumvezető, ami nekem ebben az évben még nem volt a tanrendben. Na mindegy is...

Egyébként ötös lett nála :) Elmentem a szóbelire, beültem, először jót beszélgettünk, aztán kérdezgetett vagy húsz percig..aztán még beszélgettünk egy sort, kérdezte, hogy van-e még kinn valaki, aki hozzá jönne. Mivel voltak még ketten, nem maradhattam sokáig, de ez is jó volt...:)

Vizsgáim még vannak, majd beszélünk a diplomamunkáról. Merthogy ő lesz az alkonzulensem!! :D:D

Címkék: egyetem

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megtalallak.blog.hu/api/trackback/id/tr384592357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása