Így jártam apátokkal

Így jártam apátokkal-nem rövid története annak, hogyan találom meg életem párját. Előre leszögezem, egyelőre mindennek esélye igen csekély.

Archívum

Friss topikok

Címkék

Elestem. Mármint bele.

2012.05.30. 17:38

szerző: Carla Sefković

Létezik, hogy tényleg ennyire hülye vagyok?!

Az biztos nem jó jel, hogy itt ülök a vizsgaanyag előtt és ő jár a fejemben.

Egy olyan férfi, akivel egyszerűen annak az esélye, hogy bármi is legyen, nulla és a zérus között tengődik. Más élethelyzetben van. Idősebb (nem annyira nagyon, 30 éves). Két diplomája van, nekem alig kétharmadnyi. Tanár. Az én tanárom. 

Megyek, és leugrom a Rákóczi-hídról.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megtalallak.blog.hu/api/trackback/id/tr134555587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása